TALK
TALK: Een wervelende TED-talk over jouw bedrijf of onderwerp, een onvergetelijke theatrale beleving!
Bio
De Mannen van Taal:
John Schleipen is schrijver, componist, tekenaar, cabaretier, dagvoorzitter (zie zijn eigen pagina!) en o.a. bekend van Crème Fraîche.
Frank van Pamelen is schrijver, dichter en kleinkunstenaar. Je zou hem o.a. kunnen kennen van zijn columns en presentatie op Radio 1.
Jan J. Pieterse is tekstdichter, theaterjournalist, performer en theaterprogrammeur. Ook was hij jarenlang presentator van Cabarestafette.
Theater & Cabaret
TALK
Uw bedrijf is onderwerp van een weergeloze TED-talk-achtige presentatie. Woordkunst, theater, muziek, humor en beeld komen samen in een onvergetelijke op maat TALK over jouw bedrijf.
Een verfrissende manier om terug- of juist vooruit te blikken op een receptie, een lancering te omlijsten of op laagdrempelige wijze specifieke thema's aan de orde te stellen binnen uw organisatie of team.
"Het wordt de meest onvergetelijke TED-talk ooit. Denkt hij. Helaas voor hem zijn er twee anderen die er net zo over denken. En voor ze het weten, zijn de heren verwikkeld in een woordenstrijd zonder weerga. Wie van de drie brengt de boodschap van uw bedrijf het beste voor het voetlicht? Wie weet het DNA van uw onderneming het meest treffend te schetsen? En wie weet de toekomstvisie van uw zaak het meest helder te verwoorden? Eén ding is zeker: elk van de heren zal proberen met “dansende powerpoint en woordgoochelarij” (Theaterkrant) het publiek voor zich te winnen."
Presentatie & Gesprek
TALK
Jouw bedrijf is onderwerp van een weergeloze TED-talk-achtige presentatie. Woordkunst, theater, muziek, humor en beeld komen samen in een onvergetelijke op maat TALK over jouw bedrijf.
Een verfrissende manier om terug- of juist vooruit te blikken op een receptie, een lancering te omlijsten of op laagdrempelige wijze specifieke thema's aan de orde te stellen binnen uw organisatie of team.
"Het wordt de meest onvergetelijke TED-talk ooit. Denkt hij. Helaas voor hem zijn er twee anderen die er net zo over denken. En voor ze het weten, zijn de heren verwikkeld in een woordenstrijd zonder weerga. Wie van de drie brengt de boodschap van uw bedrijf het beste voor het voetlicht? Wie weet het DNA van uw onderneming het meest treffend te schetsen? En wie weet de toekomstvisie van uw zaak het meest helder te verwoorden? Eén ding is zeker: elk van de heren zal proberen met “dansende powerpoint en woordgoochelarij” (Theaterkrant) het publiek voor zich te winnen."