Kennelijk zei @JasonAlanSnyder dit. Wie? Een succesvolle Amerikaanse uitvinder, technologist, futurist, marketeer en business strateeg.
Maar dit zegt natuurlijk elke zichzelf serieus nemende eventontwikkelaar of organisator dagelijks tegen zichzelf en anderen.

Toch?

Of moeten we dat misschien wat vaker voor ogen houden?
Draaien we als we eerlijk zijn toch vaak gewoon het programma van de vorige keer weer af, of verzanden we in praktische regelzaken?

De waan van de dag, de wens van de opdrachtgever, de schijnbaar dwingende omstandigheden, de opdracht van je baas, tijdsdruk; ze kunnen er allemaal voor zorgen dat je even vergeet dat het draait om die onvergetelijke ervaring van je publiek of deelnemers. En dat daar dus de focus op moet liggen en je je dus in hen zult moeten verdiepen.

Maar jij bent daar gewoon bij. Jij kan er uitstappen en er met een frisse blik naar kijken en beargumenteren wat er nodig is om echt een memorabel event te creëren voor je publiek. En dus niet het 'zo doen we het altijd' riedeltje weer af te draaien.

Niet altijd makkelijk. Maar ook niet perse heel moeilijk.
Wel nodig. Kwestie van bewustzijn, focus en doen.

Zeggen wij ook tegen onszelf.

Een evenement of bijeenkomst is iets heel speciaals en bijna magisch, dat verbinding kan creëren tussen mensen, merken, communities en culturen.
Haal er dus alles uit wat er - soms nog onontdekt - in zit!

Wij gaan weer aan de slag 💪

Regel jij die onvergetelijke ervaring voor mij - Boomerang